Klachtenprocedure
Ben je ontevreden of heb je een klacht? Laat het me weten en blijf er niet mee zitten. Dan kunnen we er over praten en kijken of we een oplossing kunnen vinden.
Mocht je toch nog behoefte hebben aann een vertrouwelijk gesprek met een buitenstaander, of je wilt direct je klacht bij een onafhankelijke persoon neerleggen, dan kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon van de LVNT, door het invullen van het klachtenformulier op de website van de LVNT. Dit is een service van de LVNT aan haar leden en hun cliënten. Hij of zij luistert zonder oordeel naar je verhaal en kan eventuele vragen beantwoorden. Wanneer deze bemiddeling niet lukt, dan volgt de externe klachtenprocedure. De procedure is gemaakt op basis van de Wet Kwaliteit, Klachten en geschillen in de Zorg (Wkkgz). Meer informatie hierover vind je via deze link.
Ik ben geregistreerd bij de RBCZ Register Beroepsbeoefenaren Complementaire Zorg Als zodanig val ik onder het tuchtrecht van de TCZ.
In verband met de Wkkgz (Wet klachten, kwaliteit en geschillen zorg) val ik onder de geschillencommissie, de SCAG (Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg).